2015 m. Baigiau Psichoanalitinės psichoterapijos podiplomines studijas. Daugiau nei 10 metų dirbu su suaugusiais psichoterapinį darbą, konsultuoju ir vedu mokymus tėvams tėvystės klausimais. Savo darbe remiuosi psichodinaminiais principais, naujaisiais moksliniais tyrimais apie neuropsichologiją, smegenų veiklą, laikausi holistinio požiūrio į žmogų. Tikiu, kad pamatinis saugumo ir tarpusavio pasitikėjimo jausmas gali atskleisti paties žmogaus vidinius resursus gyti. Dirbdama siekiu ne tik suprasti problemų ir sunkumų priežastis, bet ir padėti rasti būdų išgyventi kasdienybę.
Esu klinikinė psichologė, psichoanalitinės krypties psichoterapeutė, supervizorė, TBRI (Pasitikėjimu grįsta santykių intervencija) praktikė, tėvų grupių vadovė, mokymų lektorė.
2006 metais baigiau psichologijos studijas Vilniaus universitete, 2008 m. Baigiau klinikinės psichologijos magistrantūros studjas. Studijų metu gilinausi į Prieraišumo teoriją ir tyrime vertinau daugiau nei 50 kūdikių prieraišumo stilių.
Daugiau nei 16 metų dirbu su sudėtingais, patyrusiais traumų ir netekčių, turinčiais elgesio ir emocijų sunkumų ir sutrikimų vaikais ir paaugliais, jų globėjais, mokytojais. Dirbdama su jais supratau, kad dauguma įprastų metodų neveikia, ėmiau ieškoti į traumą orientuotų metodų užsienyje, kelias metodikas atvežiau į Lietuvą.
Daugiau nei 10 metų dirbu su suaugusiais psichoterapinį darbą, konsultuoju ir vedu mokymus tėvams tėvystės klausimais. Savo darbe remiuosi psichodinaminiais principais, naujaisiais moksliniais tyrimais apie neuropsichologiją, smegenų veiklą, laikausi holistinio požiūrio į žmogų. Tikiu, kad pamatinis saugumo ir tarpusavio pasitikėjimo jausmas gali atskleisti paties žmogaus vidinius resursus gyti. Dirbdama siekiu ne tik suprasti problemų ir sunkumų priežastis, bet ir padėti rasti būdų išgyventi kasdienybę.
Su žmogumi pirmiausia siekiu užmegzti autentišką ryšį, kurio pagrindu galime tyrinėti visus skausmus ir džiaugtis pergalėmis. Man sekasi nerti į gylį ir iš kelių susitikimų pajusti problemos šerdį – tuomet galiu suprasti atėjusį žmogų iš vidaus ir galime pradėti terapinę kelionę. Jeigu žmogus sąmoningas ir pasirengęs, galime apie tai kalbėtis ir vidiniai resursai greitai ateina į pagalbą, o kartais – tai ilgas kelias, kai padedu augti tam, kad asmuo būtų pasirengęs pamatyti, kalbėtis, išbūti, keisti.
Nuolat tobulinu savo kvalifikaciją Lietuvoje ir užsienyje, priklausau Lietuvos psichologų sąjungai (LPS), Lietuvos psichoanalizės draugijai (LpaD), tarptautinei TBRI praktikų bendruomenei.
Išsilavinimas ir kvalifikacija
2002 – 2006 m. įgytas Psichologijos bakalauro kvalifikacinis laipsnis Vilniaus Universitete.
2006 – 2008 m. psichologijos studijos Vilniaus Universitete, Klinikinės psichologijos magistro laipsnis.
2013 – 2014 m. Vaikų ir paauglių piešinių psichodinaminio interpretavimo studijų programa, Vilniaus Universitete.
2008 – 2015 m. Psichoanalitinės psichoterapijos podiplominės studijos Kauno Sveikatos mokslų Universitete, suaugusiųjų psichoanalitinės psichoterapeutės kvalifikacija.
2015 – 2017 Supervizorių mokytojų programa, organizuojama LPAD.
2018 m. Terapinio žaidimo “Theraplay” mokymai (32 val.), sertifikatas naudoti Thera Play elementus savo darbe (JAV).
2020 m. CAMS Savižudybių prevencijos apmokymai.
2021 m. Pasitikėjimu grįsta santykių intervencija (TBRI) praktikės sertifikatas, Karyn Purvis institute, TCU, JAV.
2020 m. Tėvystės įgūdžių programos „Neįtikėtini metai“ (Incredible years) grupės vadovės sertifikatas, Carolyn Straton, JAV.
_____________
2008 m. įgytas sertifikatas dirbti su Vaiko Raidos įvertinimo metodika DISC.
2009 m. Kūdikio besilaukiančių tėvų grupių (SAFE – Safe Attachment Family Education) mentoriaus sertifikatas (dr.K.H.Brish., Miuncheno universiteto klinika).
2014 m. Kūdikių stebėjimo grupių vadovės (BASE – Babywatching) sertifikatas (dr.K.H.Brish ,Miuncheno universiteto klinika). Su kolege pirmosios atvežėme šią programą į Lietuvą.
2012 m. Pozityvios tėvystės įgūdžių programos vadovės sertifikatas. (VšĮ Paramos Vaikams Centras).
2011 m., 2012 m., 2013 m. kasmetinis dalyvavimas Han Groen-Prakken Rytų Europos psichoanalizės instituto Vaikų ir paauglių vasaros savaitiniuose seminaruose Slovėnijoje.
Profesinė patirtis
Nuo 2021 m. – Terapinio ugdymo centro „Aplink“, direktorė.
Nuo 2020 m. vedu tėvystės įgūdžių grupes pagal programą „Neįtikėtini metai“.
Nuo 2019 m. – dėstymas VU podiplominėse studijose.
Nuo 2010 m. privati praktika.
2010 – 2018 m. dalyvavimas įvairiuose projektuose, koordinuojamose Paramos vaikams Centro, mokymų lektorė.
2018 m. – 2021 m. Psichosocialinės reabilitacijos centro vaikams, turintiems elgesio ir emocijų sutrikimų, įkūrimas bei jam vadovavimas.
2013 m. – 2018 m. Vilniaus Miesto Psichologinė Pedagoginė Tarnyba, psichologė. Vaikų ir paauglių mokymosi sunkumų įvertinimas, tėvų bei mokytojų konsultavimas.
2017 m. – 2018 m. Vilniaus miesto lopšelis – darželis „Gilužis“. Psichologė. Tėvų konsultavimas, pozityvios tėvystės mokymų vedimas, vaikų stebėjimas grupėje, pedagogų ir tėvų konsultavimas.
2018 m. – 2019 m. Tėvų Linijos konsultantė, Paramos Vaikams Centro projekte.
2008 – 2018 m. Šeimyninio tipo nevalstybiniai vaikų globos namai VšĮ „SOS Vaikų Kaimas“, krizinių situacijų prevencijos ir valdymo psichologė.
2007 – 2013 m. Vilniaus Antakalnio vaikų socialinės globos namai, psichologė.